Hernieuwde samenwerking BDU en Business Club N.V.
’t HARDE “We gaan voor win-win”, zegt Marcel van ’t Hul, voorzitter van de Business Club N.V. “Een sterke mediapartner betekent voor ons; onze partners en leden een groter bereik.
”Vorige week ondertekenden Wim Wobben, media-adviseur van BDU en Patrick Visch, penningmeester van de BusinessClub N.V. de samenwerkingsovereenkomst. “Voor onze 220 leden en vijf partners verzorgen we ontmoetingen voor ondernemers”, aldus Van ’t Hul.
“We faciliteren ondernemers; kennen en gekend worden. Dat doen we door middel van inspirerende bijeenkomsten. Hiermee bedienen we de ondernemers, maar we willen meer mensen en verenigingen bereiken en dat kan door middel van de Huis-aan-Huis Elburg/Oldebroek. We merken dat in het palet van mediageweld, de Huis-aan-Huis heel goed wordt gelezen.
”“Dat klopt”, bevestigt Wim Wobben. “De Huis-aan-Huis-edities van Elburg, Oldebroek en Nunspeet doen het zelfs landelijk erg goed. Deze worden gemiddeld veel beter gelezen dan landelijk, 20% beter. Hiermee zitten we in de top 30 van Nederland. We verwachten dat de samenwerkingsovereenkomst ons beide voordeel kan opleveren.
“Wij bouwen goede relaties op, geen vluchtige contacten”, zegt Visch. “In het verleden hebben we eens een schrijfcursus voor ondernemers georganiseerd; Hoe schrijf je een persbericht? Dat is enorm positief ontvangen. Wie weet is dat iets voor de nabije toekomst. Normaal gesproken organiseren we acht bijeenkomsten per jaar, dat is door de pandemie nu minder, maar de kleinschaliger activiteiten kunnen wel plaatsvinden. Hiernaast bieden we ook kantoorruimtes, werkplekken en vergaderruimtes aan. We hebben ons eigen magazine en veel volgers op onze socials, maar de Huis-aan-Huis heeft voor ons echt toegevoegde waarde. Wij brengen de thema’s Ondernemen, Sport en Politiek samen voor de ondernemers.”