Wij zijn Rozemarijn & Mila. Trotse eigenaressen van The Assist Agency, gevestigd in Zwolle.
Na ruim 4 jaar samen te hebben gewerkt vonden wij het tijd om onze krachten te bundelen.
Wij helpen ondernemers die het structureel te druk hebben als Virtual Assistants. Wij helpen met het creëren van rust, regelmaat en structuur door administratieve ondersteuning. Onze expertise strekt zich uit van financiële ondersteuning zoals facturatie, het uitvoeren en bijhouden van betalingen tot het overnemen van je in- en uitgaande communicatie of het organiseren van een event. Onze ideale klant?
Een ondernemer/onderneemster die tijdens de zwemles van de kinderen nog snel de salarissen van zijn/haar personeel klaarzet voor de volgende dag. Iemand die graag zelf alle ballen hoog wil houden, maar wat eigenlijk niet meer lukt.
Want je was weer te laat bij de voetbaltraining, omdat je nog snel die betalingen moest verrichten, voordat de betaaltermijn vervalt.
Samen zijn wij een stuk flexibeler in te zetten, omdat wij vanaf een afstand (online) alles voor je kunnen regelen. Wat ons uniek maakt? Door onze jarenlange ervaring samen zijn wij zo op elkaar in gespeeld dat wij elkaar versterken met beiden onze eigen expertise. Een van ons afwezig? Geen probleem! Omdat we met z’n tweeën zijn pakt de ander het gewoon op.
Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op en kom er achter hoe wij jou kunnen helpen. 📩📞
Mila Eeftink – mila@assistagency.nl / +316 55069819
Rozemarijn Bouw – rozemarijn@assistagency.nl / +316 25404086

Wij zijn Rozemarijn & Mila. Trotse eigenaressen van The Assist Agency, gevestigd in Zwolle.
Na ruim 4 jaar samen te hebben gewerkt vonden wij het tijd om onze krachten te bundelen.
Wij helpen ondernemers die het structureel te druk hebben als Virtual Assistants. Wij helpen met het creëren van rust, regelmaat en structuur door administratieve ondersteuning. Onze expertise strekt zich uit van financiële ondersteuning zoals facturatie, het uitvoeren en bijhouden van betalingen tot het overnemen van je in- en uitgaande communicatie of het organiseren van een event. Onze ideale klant?
Een ondernemer/onderneemster die tijdens de zwemles van de kinderen nog snel de salarissen van zijn/haar personeel klaarzet voor de volgende dag. Iemand die graag zelf alle ballen hoog wil houden, maar wat eigenlijk niet meer lukt.
Want je was weer te laat bij de voetbaltraining, omdat je nog snel die betalingen moest verrichten, voordat de betaaltermijn vervalt.
Samen zijn wij een stuk flexibeler in te zetten, omdat wij vanaf een afstand (online) alles voor je kunnen regelen. Wat ons uniek maakt? Door onze jarenlange ervaring samen zijn wij zo op elkaar in gespeeld dat wij elkaar versterken met beiden onze eigen expertise. Een van ons afwezig? Geen probleem! Omdat we met z’n tweeën zijn pakt de ander het gewoon op.
Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op en kom er achter hoe wij jou kunnen helpen. 📩📞
Mila Eeftink – mila@assistagency.nl / +316 55069819
Rozemarijn Bouw – rozemarijn@assistagency.nl / +316 25404086